Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Ρυζο - φακο - σαλάτα, δηλαδή ένας άλλος τρόπος να φας τις φακές!

Πες μου ότι δεν έχεις ταλαιπωρηθεί με την "ρημάδα" την φακή; Μην μου πεις ότι όταν σκέφτεσαι τις φακές, δεν σου έρχεται στο μυαλό η κακομοίρα η μαμά σου που προσπαθούσε πότε με το καλό, πότε με το κακό να τις φας σου γιατί έχουν σίδηρο;;

Αν δεν ανήκεις σε αυτήν την κατηγορία, τότε ανήκεις στους τυχερούς.. Εγώ θα παραδεχτώ πως οι φακές δεν ήταν από τα αγαπημένα μου φαγητά. Πάντα με ζόριζαν και μπορώ να πω πως τις βαριόμουνα..


Κάποια στιγμή λοιπόν, αναρωτήθηκα! Γιατί δεν μου αρέσουν οι φακές; Γιατί τις βαριέμαι;; Μήπως δε τις έχω φάει με τον σωστό τρόπο;;

Έτσι είπα να πειραματιστώ και θα σου πω πως μου βγήκε σε καλό! Πλέον έχω εντάξει τις φακές στο διαιτολόγιό μου και τις απολαμβάνω!

Για να φας λοιπόν τις φακές αλλιώς, σου προτείνω την παρακάτω συνταγή που συνδυάζει την φακή με λαχανικά και ρυζάκι μπασμάτι.

Θα χρειαστείς:

2 φλιτζάνια μαγειρεμένες φακές
1 φλιτζάνι ρύζι μπασμάτι (δες εδώ πως θα φτιάξεις το τέλειο μπασμάτι)
1 πιπεριά πράσινη κομμένη σε λωρίδες
1 ντομάτα σε κυβάκια
3 κ.σ. κομμένες ελίτσες
1 κ.σ.καπαρη
Λίγη φέτα η όποιο άλλο τυράκι σου αρέσει


Ντρέσινγκ:

4 κ.σ. ελαιόλαδο
1 κ.σ. μουστάρδα
1 κ.σ. ξύδι μπαλσάμικο
αλάτι, πιπέρι

Η διαδικασία είναι πάναπλη! Απλά ανακατεύεις όλα τα υλικά όμορφα και απαλά! Προσθέτεις και την σαλτσούλα και γεύεσαι!

Εύχομαι αν ανήκεις σε αυτούς που δεν τρώνε τις φακές, να σε έπεισα να τις δοκιμάσεις και μακάρι να τις απολαύσεις!!

Σε φιλώ,
Πανωραία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου