Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

NAYTIKO ΝΥΧΙ - NAVY NAIL LOOK ! ! ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ - ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ!

Το navy look είναι ένα από τα απόλυτα trends και πλέον από τα πιο κλασσικά στυλ! Οι ρίγες σε μπλε - άσπρο - κόκκινο, οι άγκυρες, οι γιακάδες, τα μαντήλια και πολλά άλλα στοιχεία παραπέμπουν στο ναυτικό στυλ που τόσο πλέον έχει αγαπηθεί. Τι θα λέγατε λοιπόν να μην μείνετε μόνο στα ρούχα αλλά να περάσετε αυτό το look και στα νύχια σας;
Δείτε πως μπορείτε να κάνετε ένα τέλειο ναυτικό νύχι!
Θα χρειαστείτε: μπλε μανό, κόκκινο μανό, στεγνωτικό top coat, και αυτοκόλλητη άσπρη ταινία (εγώ χρησιμοποίησα άσπρη μονωτική!)
  1. Βάφετε πρώτα τα νύχια σας με το μπλε μανό και αφήνετε να στεγνώσει καλά.
  2. Κόψτε λεπτές λωρίδες από την αυτοκόλλητη ταινία που έχετε.
  3. Κολλήστε δύο λωρίδες σε κάθε νύχι όπως και στην φωτό.
  4. Κόψτε με ένα ψαλιδάκι τις άκρες που εξέχουν.
  5. Περάστε ε΄να χέρι από το στεγνωτικό για να μην ξεκολλάνε οι λωρίδες.
  6. Με τη βοήθεια μιας οδοντογλυφίδας που την βουτάτε (την μύτη) σε λίγο κόκκινο μανό, σχεδιάζετε ότι σας αρέσει.. Εγώ έκανα καρδούλες και μία άγκυρα (πρώτα έκανα ένα χαμόγελο, συμπλήρωσα τα βελάκια δεξιά και αριστερά, συνέχισα με τις δύο κάθετες και ολοκλήρωσα με το κυκλάκι).
  7. Έτοιμο το απόλυτο ναυτικό νύχι!!!!

































Κορίτσια σαλπάρουμε; Είμαι σίγουρη πως θα σας αρέσει πολύ αυτό το σχέδιο!!
Σας φιλώ,
Πανωραία

Δείτε επίσης:

KANTE NYXI MATAKI ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΜΑΤΙΑΖΟΥΝ!!!

















2 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια ιδέα Πανωραία μου! Και ελληνικότατη!!! Εγω το έκανα και με σελοτειπ και γήκε μια χαρα!! (Aga)

    ΑπάντησηΔιαγραφή