Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΠΕΙΡΑΜΑ ΦΥΤΕΨΗΣ! ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΦΥΣΗ!!

Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μία επιστροφή στη φύση. Στην τηλεόραση συνέχεια προβάλλονται θέματα κηπουρικά ενώ πολλοί είναι και αυτοί που εκμεταλλεύονται και τον πολύ μικρό χώρο που έχουν σπίτι τους για να φυτέψουν ότι μπορούν. Τις προάλλες λοιπόν, μου δώσανε και εμένα σπόρους πράσινης κολοκύθας και είπα να προσπαθήσω να φυτέψω και εγώ για πρώτη φορά! Δείτε τη διαδικασία βήμα βήμα!





ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΠΟΡΟΙ ΜΟΥ!

ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΕΝΑ ΣΚΑΛΙΣΤΗΡΙ.

ΣΚΑΛΙΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΕΨΤΕ ΤΟ ΧΩΜΑ. ΣΚΑΨΤΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΤΕΨΕΤΕ.

ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΣΠΟΡΑΚΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΛΛΟ. ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΡΙΑ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΠΟΡΑΚΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΗΜΕΙΟ.



ΡΙΞΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΣΚΑΨΑΤΕ.
 Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν θα πιάσει το πείραμα. Πάντως, αν πιάσει και βγούνε τα κολοκυθάκια, ετοιμαστείτε για σούπερ κολοκυθόπιτα με φύλλο ανοιγμένο από τα χεράκια μου! Ελπίζω σύντομα να δούμε τα πρώτα αποτελέσματα! Θα ανεβάσω φωτογραφίες!!
Σας φιλώ,
Πανωραία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου